بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان گلستان

برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ ٩٧ و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان گلستان از زبان مدیر کل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال:

 عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اعلام کرد: امکانات و تجهیزاتی که رسانه های دیجیتال پیش روی مخاطبان قرار می دهند بسیار متنوع و دارای انعطاف است و یک کاربر با دانش به این رسانه می تواند آرای متنوع و امکانات و ظرفیت های رسانه ای مختلفی را در اختیار داشته باشد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای برگزار کنندگان و توصیه به بهره مندی بازدیدکنندگان از این فضای ایجاد شده، اظهار داشت: رسانه های دیجیتال هم ابزار محسوب شده و هم بر ماهیت فرهنگی و هویت جامعه تاثیر گذار است.

کشمیری شکل‌گیری نهضت تولید محتوای مناسب در رسانه‌های دیجیتال کشور را ضروری دانست و ابراز داشت: بستر سازی برای  تولید انبوه محصولات فرهنگی دیجیتال با محتوای هماهنگ با ارزشهای نظام و حمایت از توسعه کمی و کیفی رسانه های دیجیتال ،ساماندهی و نظام مند کردن فعالیتهای فرهنگی دیجیتال در کشور،فرهنگ سازی و آشنا کردن عموم مردم با فرصت ها، چالش ها و فرهنگ استفاده صحیح از رسانه های دیجیتال و ارتقاء سطح دانش و مهارت پدیدآورندگان رسانه های دیجیتال از جمله اموری است که نیازمند تلاش مجدانه و توسعه محور هستیم.

شایان ذکر است هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ ٩٧ و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان گلستان ١٩ تا ٢٢ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار می شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
۲۲ تیر ۱۳۹۷ ۲۱:۰۸

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده