بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شناسایی 7 استان فعال در حوزه فضای مجازی در کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، محمدصادق افراسیابی در حاشیه حضور در خبرگزاری ایرنا قزوین با اشاره به برگزاری دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در آبان ماه، تصریح کرد: دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعات با موضوع خانواده در رویکردهای آموزشی، شناختی و تربیتی در دو بخش علمی-پژوهشی و کاربردی برگزار می‌شود.


وی افزود: به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان‌ها طبق بررسی انجام‌شده دبیرخانه این همایش در 7 استان ازجمله قزوین و آذربایجان شرقی راه‌اندازی شده است علی‌رغم ارسال آثار به دبیرخانه‌ها؛ ظرفیت‌ها و استعدادهای این حوزه در هر استان شناسایی شود.

دبیرکل دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی اظهار کرد: اکبر اسکندری نژاد مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد قزوین به‌عنوان رئیس دبیرخانه و سعید پورایمانی مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین نیز به‌عنوان مسئول دبیرخانه همایش در قزوین منصوب شدند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی همایش ارتقا سطح بینش، ادراک و آگاهی خانواده‌ها، والدین، مربیان و فرزندان است، عنوان کرد: آخرین‌مهلت ارسال چکیده مقالات سی‌ویکم تیرماه سال 97 و آخرین‌مهلت ارسال متن کامل مقالات، سی‌ویکم مرداد 97 خواهد بود.

افراسیابی تصریح کرد: مقالات برتر ضمن ارائه در پنل‌های تخصصی، متناسب باکیفیت و امتیاز ارزیابی در نشریات علمی پژوهشی و علمی ترویجی منتشر خواهند شد، همچنین نشست‌های تخصصی به‌منظور بررسی تجربه‌های موفق و شکست‌خورده در روز همایش برگزار خواهد شد.

دبیرکل دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی دیجیتال رضوی در این استان در حال برگزاری است، با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان در بخش نشست‌های همایش تجربه زیارت مجازی امام رضا (ع) به‌عنوان نمونه موفق نرم‌افزار تولید شده از این استان ارائه خواهد شد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده